1. Úvodní stránka
  2. _ FAQ

Často kladené otázky 

Níže najdete odpovědi na nejčastější otázky:

 

JAK NAJÍT SPRÁVNÝ TYP ZRCADLA?

 
V obchodě můžete použít vyhledávač zadáním požadovaných výrazů nebo využít vytvořené kategorie. V případě problémů s výběrem zrcadla se můžete kdykoli obrátit na naše poradce na čísle +42 022 537 93 77 nebo e-mailem na adrese info@prismalumino.cz.
 

JAK MOHU ZADAT OBJEDNÁVKU? 

 
Proces objednávky je velmi jednoduchý! Jakmile se rozhodnete pro produkt, stačí kliknout na tlačítko PŘIDAT DO KOŠÍKU, vyplnit objednávkový formulář a provést platbu. V případě jakýchkoli problémů nás neváhejte kontaktovat! 
 

JAK MOHU ZAPLATIT ZA SVOU OBJEDNÁVKU? 

 
Platba za vaši objednávku se provádí prostřednictvím bezpečné online platby, tj: elektronická peněženka, online platba kartou, Paypal, Platba PayU na dobírku (u kurýra).
 

JAKÁ JE DOBA REALIZACE?

 
Výrobky vytváříme individuálně pro každého zákazníka. Odeslání objednaného zboží probíhá obvykle do 1-2 dnů. Za počátek dodací lhůty se považuje odeslání e-mailu potvrzujícího přijetí objednávky ke zpracování - to je po obdržení všech nejdůležitějších informací a platby.
 

JAK PROBÍHÁ PŘEPRAVA V RÁMCI POLSKA A DO ZAHRANIČÍ?

 
Přepravu provádíme kurýrní službou v tuzemsku i v zahraničí. Doba dodání závisí na zemi (zahraniční zásilky jsou oceňovány individuálně).

- Přeprava v Polsku trvá přibližně 1-2 pracovní dny.

- Doprava v Evropě trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.

- Doprava do USA trvá přibližně 2-3 pracovní dny.

- Doprava do jiných destinací může trvat přibližně 4-6 pracovních dnů.
 

JAKÉ JSOU NÁKLADY NA OBJEDNÁVKU?

 
Cena objednávky závisí na typu a rozměru výrobku. Jakmile si vyberete jakýkoli výrobek, zobrazí se po přechodu do košíku celková částka vaší objednávky.



Náklady na dopravu je třeba připočítat ke každé objednávce.
 

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ JE ZÁSILKA POŠKOZENÁ?

 
Pokud při přebírání zásilky od kurýra zjistíte poškození obalu, nezapomeňte jej otevřít v přítomnosti kurýra. Pokud je výrobek rovněž poškozen, měli byste s kurýrem neprodleně sepsat protokol o poškození. Poté jej zašlete na adresu info@prismalumino.cz spolu s fotografií poškození. Jakmile obdržíme váš protokol, zašleme vám nový, plně kvalitní výrobek.
 

JAK MOHU PODAT STÍŽNOST?

 
Pokud vám dodaný výrobek neodpovídá vaší objednávce - má špatnou velikost, rámeček, materiál nebo je vaše objednávka neúplná, dejte nám prosím ihned vědět! Pošlete e-mail na adresu info@prismalumino.cz a přiložte fotografie závady. Jakmile bude vaše reklamace přijata, zašleme vám správný výrobek nebo vám vrátíme peníze.ze.

 

MOHU OBJEDNANÝ PRODUKT VRÁTIT?

 
Obchod Prismalumino nabízí 14 dní na vrácení standardního produktu. Nezapomeňte však, že vrácený výrobek nesmí být poškozený nebo použitý. K vrácené zásilce přiložte doklad o koupi zrcadla a své osobní údaje spolu s číslem účtu, na který si přejete vrátit peníze. Peníze vám vrátíme do 14 pracovních dnů od obdržení potřebných informací a výrobku.

 

   

POKUD MÁTE JEŠTĚ NĚJAKÉ DOTAZY, NAPIŠTE NÁM!