1. Úvodní stránka
  2. _ Předpisy obchodu

Předpisy obchodu PrismaLumino.cz

 

§ 1 OBECNÉ INFORMACE

 

1.1. Obchod Prismalumino provozuje společnost Drukarnia Piga.pl Sp. z o.o., registrační údaje: Mysłowicka 1, 43-100 Tychy, NIP: 6462933172, REGON: 243492288. Zapsaná v obchodním rejstříku Národního soudního rejstříku vedeného Okresním soudem v Katowice pod číslem KRS: 0000493662. Osobou oprávněnou zastupovat společnost je předseda představenstva - Mateusz Gabryś.

1.2. Výrobcem všech výrobků, které jsou v obchodě k dispozici, je společnost Drukarnia Piga Sp. z o.o. se sídlem v Tychách, ul Mysłowicka 1, 43-100. Kontaktní údaje: drukarnia@piga.pl. Obchod Prismalumino.cz vystupuje jako prodejce, který odpovídá za realizaci objednávek, zákaznický servis a plnění povinností vyplývajících ze spotřebitelského práva.

1.3. Tyto podmínky stanovují podmínky používání služby. Uživatel služby je povinen se s obsahem podmínek seznámit a provedením nákupu vyjadřuje svůj souhlas s nimi.

1.4. Veškeré smluvní vztahy mezi společností Prismalumino a zákazníkem se řídí všeobecnými obchodními podmínkami. K odchylkám se přihlíží pouze v případě, že byly předem písemně potvrzeny mezi Prodávajícím a Zákazníkem nebo byly uvedeny v těchto obchodních podmínkách.

1.5. Při zadávání objednávky se zákazník zavazuje poskytnout úplné a pravdivé osobní údaje. V případě uvedení nepravdivých údajů nese zákazník odpovědnost za případné škody, které z toho vzniknou.

 

§ 2 UZAVŘENÍ SMLOUVY

 

2.1 Obrázky a další produkty prezentované společností Prismalumino na internetu nebo v jiných médiích nejsou obchodní nabídkou ve smyslu § 534 občanského zákoníku, ale pouze výzvou zákazníkovi k předložení nabídky ke koupi. Nabídky nákupu lze předkládat prostřednictvím webových stránek společnosti Prismalumino formou online formulářů nebo písemně na e-mailovou adresu.

 

2.2 Podání objednávky v internetovém obchodě se rovná vyjádření vůle uzavřít kupní smlouvu za podmínek uvedených v těchto obchodních podmínkách a v objednávce.

 

2.3 Při zadávání objednávky je zákazník povinen zohlednit celkovou cenu objednávky. Všechny ceny uvedené na webových stránkách jsou cenami hrubými, včetně 21% DPH, a nezahrnují náklady na dopravu.

 

2.4. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout službu a vyřízení objednávky, pokud výrobky obsahují obsah odporující zákonu, dobrým mravům nebo pravidlům společenského chování. Obchod si rovněž vyhrazuje právo na změny cen nabízeného zboží, jakož i na změny nákladů na dodání objednaného zboží.

 

§ 3 PLATBA

 

3.1. Společnost Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o. vystavuje ke každé objednávce fakturu s DPH v elektronické podobě v souladu s obsahem zákona ze dne 11. března 2004 o dani ze zboží a služeb (konsolidované znění: Sbírka zákonů 2011 č. 177, položka 1054) a nařízení ministra financí ze dne 3. prosince 2013 o vystavování faktur (Sbírka zákonů 2013, položka 1485). Přijaté údaje pro fakturu s DPH jsou stejné jako údaje, které kupující uvede v objednávkovém formuláři při zadávání objednávky v internetovém obchodě. Údaje Kupujícího a údaje pro fakturu DPH se mohou lišit. Tyto údaje musí definovat Kupující, při zadávání objednávky prostřednictvím internetového obchodu. Zákazník má v souladu s platnými předpisy právo požádat společnost Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., se sídlem v Tychách (43-100), ul. Mysłowicka 1, o zaslání faktury vystavené v souladu s výše uvedenými ustanoveními v listinné podobě, a to zasláním takové žádosti na e-mailovou adresu: ksiegowosc@piga.pl nebo poštou na adresu: Drukarnia PIGA.pl Sp. z o.o., ul. Mysłowicka 1 43-100 Tychy.

3.2. Platby za objednávky lze provádět formou:
- Elektronická peněženka, online platba kartou, Paypal, Platba PayU
- dobírka - platba na dobírku je 180 Kč.

3.3. Prodávající si vyhrazuje právo přijmout nebo odmítnout některé formy platby.

Výše dobírky by neměla přesáhnout 3 810 Kč. Objednávky nad tuto částku musí být uhrazeny v plné výši před zahájením procesu plnění.

§ 4 DODÁVKA

 

4.1. Při objednávce doručení do domu můžete objednávku zaplatit na dobírku nebo zvolit jinou formu platby:

- elektronická peněženka, online platba kartou, Paypal, Platba PayU

4.2. Přeprava a vyzvednutí zásilek na dobírku.

Právní povinností kupujícího je převzít věc (zboží) zakoupenou na základě uzavřené kupní smlouvy a zaplatit za ni prodávajícímu cenu. Prodávající je naopak povinen zaplacené zboží zákazníkovi předat (§ 535 odst. 1 občanského zákoníku). Pokud objednané zboží nebude převzato, má prodávající právo požadovat po kupujícím splnění smlouvy a zaplacení ceny, a pokud bude nutné zboží znovu zaslat, má prodávající právo účtovat kupujícímu i náklady na opětovné zaslání.

4.3. Za počátek lhůty pro vyřízení objednávky se považuje odeslání e-mailu potvrzujícího přijetí objednávky ke zpracování. K tomu dojde po obdržení kompletních informací o objednávce.

4.4. Doručování probíhá prostřednictvím kurýrních společností

§ 5  ZÁRUKA

 

5.1. Prodávající zajistí dodání Zboží bez fyzických a právních vad. Prodávající odpovídá Zákazníkovi, pokud má Zboží fyzickou nebo právní vadu (záruka).

5.2. Pokud má Zboží vadu, může Zákazník:

a) učinit prohlášení o snížení ceny nebo odstoupit od Kupní smlouvy, ledaže Prodávající neprodleně a bez zbytečných obtíží pro Zákazníka vymění vadné Zboží za bezvadné nebo vadu odstraní.

Toto omezení neplatí, pokud již bylo Zboží Prodávajícím vyměněno nebo opraveno, nebo pokud Prodávající nesplnil povinnost vyměnit Zboží za bezvadné nebo odstranit vady. Zákazník může namísto odstranění vad navrženého Prodávajícím požadovat výměnu Zboží za Zboží bez vad nebo namísto výměny Zboží požadovat odstranění vad, ledaže uvedení Zboží do souladu se smlouvou způsobem zvoleným Zákazníkem není možné nebo by si vyžádalo nepřiměřené náklady oproti způsobu navrženému Prodávajícím. Při posuzování nepřiměřených nákladů se přihlíží k hodnotě Zboží bez vad, druhu a významu zjištěné vady, jakož i k obtížím, kterým by byl Zákazník vystaven při jiném způsobu uspokojení.

b) požadovat výměnu vadného Zboží za bezvadné nebo odstranění vady. Prodávající je povinen vyměnit vadné Zboží za bezvadné nebo vadu odstranit v přiměřené lhůtě, aniž by to Zákazníkovi působilo zbytečné obtíže

Prodávající může odmítnout vyhovět požadavku Zákazníka, pokud uvedení vadného Zboží do souladu s Kupní smlouvou způsobem zvoleným Zákazníkem není možné nebo by si vyžádalo nepřiměřené náklady ve srovnání s jiným možným způsobem uvedení do souladu s Kupní smlouvou. Náklady na opravu nebo výměnu nese Prodávající.

5.3. Zákazník, který uplatňuje práva ze záruky, je povinen doručit vadný předmět na adresu prodávajícího. V případě Zákazníka, který je Spotřebitelem, hradí náklady na dodání Prodávající.

5.4. Prodávající odpovídá ze záruky, pokud se fyzická vada objeví před uplynutím dvou let od dodání Zboží Zákazníkovi. Nárok na odstranění vady nebo výměnu Zboží za Zboží bez vad se promlčí uplynutím jednoho roku, tato lhůta však nemůže skončit dříve než uplynutím lhůty uvedené ve větě první. V této lhůtě může Zákazník odstoupit od Kupní smlouvy nebo učinit prohlášení o snížení ceny z důvodu vady Zboží. Pokud Zákazník požadoval výměnu Zboží za bezvadné nebo odstranění vady, lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy nebo podání prohlášení o snížení ceny počíná běžet až od bezvýsledného uplynutí lhůty pro výměnu Zboží nebo odstranění vady.

5.5. Případné reklamace týkající se Zboží nebo plnění Kupní smlouvy může Zákazník adresovat písemně na adresu Prodávajícího.

5.6. Prodávající je povinen do 14 dnů ode dne doručení žádosti obsahující reklamaci odpovědět na reklamaci Zboží nebo reklamaci týkající se plnění Kupní smlouvy podanou Zákazníkem.

5.7. Zákazník může podat prodávajícímu stížnost v souvislosti s využíváním bezplatných služeb poskytovaných prodávajícím elektronicky. Stížnost může být podána v elektronické podobě a zaslána na adresu info@prismalumino.cz. Zákazník by měl ve stížnosti uvést popis problému. Prodávající je povinen reklamaci neprodleně, nejpozději však do 14 dnů, posoudit a poskytnout Zákazníkovi odpověď.

5.8  Prodávající umožňuje Zákazníkovi, který je Spotřebitelem, využít mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Příslušným subjektem pro prodávajícího je Zemský inspektorát obchodní inspekce v Katovicích. ul. Brata Alberta 4. 40-951 Katowice. Poštovní schránka č. 178. Sekretariát tel.: (32) 35 68 100.

 

§ 6 OMEZENÍ ODPOVĚDNOSTI

 

6.1. Prodávající neodpovídá za nedostatečný nepřetržitý přístup k internetovému obchodu a rychlost systému, jakož i za technické a elektronické chyby, které se vyskytnou během procesu objednávání, pokud jsou způsobeny faktory mimo kontrolu obchodu.

 

§ 7 PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

Právo na odstoupení od smlouvy

 

§ 8 STÍŽNOSTI

 

8.1 Prodávající poskytuje na nabízené produkty 12měsíční záruku. Tato lhůta je platná ode dne dodání výrobku zákazníkovi.

 

8.2 Prodávající poskytuje návod k instalaci výrobku.

 

8.3. Zákazník by měl neprodleně po zjištění nesouladu služby se smlouvou podat písemnou reklamaci na e-mailovou adresu: info@prismalumino.cz

 

8.4. Prodávající je povinen reklamaci posoudit do 14 dnů od jejího podání.

 

8.5. V případě, že se zjistí, že dodané zboží není v souladu se smlouvou, tj. má vadu, která snižuje jeho hodnotu nebo užitné vlastnosti, nebo bylo zboží dodáno nekompletní, má kupující právo požadovat uvedení výrobku do stavu odpovídajícího smlouvě bezplatnou opravou, výměnou výrobku za nový, nebo v případě neexistence takové možnosti vrácení zaplacených prostředků za objednávku.

 

8.6 Prodávající má právo požadovat od zákazníka vrácení vadného zboží.

 

8.7 Výrobky vyrobené na zakázku nelze vrátit.

 

§ 9 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

 

9.1. Záležitosti neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí ustanoveními občanského zákoníku nebo jinými právními předpisy týkajícími se provozu webových stránek a internetových obchodů.

9.2. Společnost Prismalumino si vyhrazuje právo na změny těchto smluvních podmínek.

9.3. Na našich webových stránkách umisťují třetí strany do vašeho koncového zařízení (např. počítače, chytrého telefonu) informace ve formě souborů cookie a jiných podobných technologií a přistupují k nim. Jedná se o naše důvěryhodné partnery, se kterými neustále spolupracujeme, abychom reklamy na našich a jejich stránkách, stejně jako služby, které my a naši důvěryhodní partneři poskytujeme, přizpůsobili vašim potřebám a zájmům.