Zásady používání souborů cookie
K ČEMU POUŽÍVÁME SOUBORY "COOKIES"
Soubory "cookies" jsou řetězce znaků, datové informace, zejména malé textové soubory, které jsou ukládány na koncovém zařízení při návštěvě našich webových stránek.
K ČEMU POUŽÍVÁME SOUBORY "COOKIES"
Soubory "cookies" používáme ke zlepšení použitelnosti našich stránek a kvality poskytovaných služeb v souladu s preferencemi našich uživatelů. Využíváme je k anonymnímu statistickému výzkumu souvisejícímu s návštěvností našich stránek. Údaje obsažené v cookies umožňují zamezit opakovanému zobrazování obsahu uživateli a pomáhají zvyšovat efektivitu reklamy.
JAKÉ TYPY COOKIES POUŽÍVÁME
Používají se dva typy cookies – "relační" a "trvalé":
První jsou dočasné soubory, které zůstávají na zařízení uživatele do odhlášení ze služby.
"Trvalé" soubory zůstávají na zařízení uživatele po dobu stanovenou v parametrech cookies nebo do jejich ručního odstranění uživatelem.
První jsou dočasné soubory, které zůstávají na zařízení uživatele do odhlášení ze služby.
"Trvalé" soubory zůstávají na zařízení uživatele po dobu stanovenou v parametrech cookies nebo do jejich ručního odstranění uživatelem.
OSOBNÍ ÚDAJE
Soubory "cookies" nepoužíváme k identifikaci konkrétního uživatele webu.
RETARGETING
Používání cookies nám umožňuje oslovit reklamním sdělením uživatele, kteří již dříve navštívili naše webové stránky, a to na jiných stránkách, které navštěvují, včetně těch, které patří subjektům spolupracujícím s našimi partnery.
SPRÁVA A ODSTRANĚNÍ SOUBORŮ "COOKIES"
Výchozí nastavení webových prohlížečů umožňuje ukládání souborů "cookies" na koncovém zařízení, lze je však změnit a blokovat prostřednictvím nastavení prohlížeče.
Blokování cookies může ovlivnit funkčnost dostupnou na webových stránkách.
Blokování cookies může ovlivnit funkčnost dostupnou na webových stránkách.
CO DĚLAT, KDYŽ JE ZÁSILKA POŠKOZENÁ?
Pokud při převzetí zásilky od kurýra zjistíte jakékoli poškození obalu, otevřete jej v přítomnosti kurýra. Pokud je poškozen i produkt, neprodleně s kurýrem sepište protokol o poškození. Následně jej zašlete na [email protected] spolu s fotografií poškození. Po obdržení hlášení vám zašleme nový, plně funkční produkt.
JAK PODAT REKLAMACI?
Pokud doručený produkt neodpovídá objednávce – má špatnou velikost, výřez, materiál nebo je neúplný, informujte nás neprodleně! Pošlete e-mail na [email protected] a přiložte fotografie vady. Po kladném vyřízení reklamace vám zašleme správný produkt nebo vrátíme peníze.
LZE OBJEDNANÝ PRODUKT VRÁTIT?
Obchod Prismalumino.cz nabízí možnost vrácení standardního produktu do 14 dnů. Pamatujte však, že vracený produkt nesmí být poškozený ani použitý. Do zásilky přiložte doklad o koupi zrcadla a své osobní údaje spolu s číslem účtu, na který si přejete vrácení peněz. Vrácení peněz proběhne do 14 pracovních dnů ode dne obdržení všech potřebných údajů a produktu.